Përmbajtje:

Si e llogaritni PPC?
Si e llogaritni PPC?

Video: Si e llogaritni PPC?

Video: Si e llogaritni PPC?
Video: 5 priežastys, kodėl atsiranda saldumynų potraukis ir sunku numesti papildomus kilogramus 2024, Nëntor
Anonim

Si të llogarisni buxhetin e duhur të reklamimit të PPC

  1. PPC reklamimi është një nga tendencat më të rëndësishme moderne të reklamimit.
  2. PPC Buxheti = (Numri i klientëve / CR2) / CR1 * CPC.
  3. Numri i klientëve = (Të ardhurat / Periudha e shitjeve) / Shuma mesatare e shitjes.
  4. Numri i klientëve = (10.000 / 2) / 1000 = 5 klientë.
  5. PPC Buxheti = (5 / 0, 5) / 0, 01 * 0, 5 = 500 dollarë.

Përveç kësaj, si e matni PPC?

  1. Përshtypjet – Numri i herëve që reklama juaj u shfaq në një faqe me rezultate kërkimi.
  2. Klikimet – Numri i herëve që dikush ka klikuar në reklamat tuaja.
  3. Norma e Klikimeve (CTR) – Përqindja e klikimeve e ndarë me Përshtypjet.
  4. Kostoja – Kostoja totale për të gjitha klikimet.

Dikush mund të pyesë gjithashtu, sa duhet të shpenzoj për një fushatë PPC? Në përgjithësi, sa shumë ti duhet shpenzojnë në Google Ads ndryshon shumë. Ti mundesh shpenzojnë sa më pak se 50 dollarë në muaj ose mbi 10 000 dollarë ose më shumë. Sa shumë përfundoni shpenzimet varet nga qëllimet tuaja të shitjeve, sa e madhe e zonës gjeografike po synoni, vëllimi i kërkimit dhe konkurrueshmëria e industrisë.

çfarë është një ROI e mirë për PPC?

Për shembull, nëse keni pasur një fitim prej 100 dollarësh nga reklamat tuaja dhe keni përdorur PPC-në tuaj për 50 dollarë, formula juaj do të ishte (100-50)/50. Kjo rezulton të jetë 1, e cila, kur shumëzohet me 100, është përqindja juaj ROI: 100%. Nëse në vend të kësaj keni bërë 200 dollarë fitime nga të njëjtat reklama, 200-50=150, 150/50=3, për 300% ROI.

Cilat janë matjet PPC?

9 më të rëndësishmet Metrikë PPC Klikimet: Sa herë është klikuar një reklamë me pagesë. Kostoja për klikim: Shuma mesatare e shpenzuar për klikim. Norma e Klikimeve (CTR): Sa shpesh klikohet reklama juaj pasi të jetë parë. Rezultati i cilësisë: matja e Google për cilësinë dhe rëndësinë e reklamave, fjalëve kyçe dhe faqeve tuaja të uljes.

Recommended: